AS MOT - logo  
STACJA KONTROLI POJAZDÓW kreska AUTO-SERWIS kreska AUTO-GAZ kreska FIRMA kreska KONTAKT
montaz-instalacji-gazowych-w-samochodzie
OGÓLNE INFORMACJE
INSTALACJE SEKWENCYJNEGO WTRYSKU GAZU
SEQUENT 24.11
  SEQUENT SDI
  SEQUENT P&D
INSTALACJE TRADYCYJNE (MIESZALNIKOWE)
CENNIK
Pracujemy w godzinach: 
pn.-pt. 8.00 - 16.00 

AUTO-GAZ > INSTALACJE SEKWENCYJNEGO WTRYSKU GAZU > SEQUENT PLUG&DRIVE

System SEQUENT PLUG&DRIVE jest najnowszym i najbardziej rozwiniętym systemem gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny. 

Powstał on na bazie znanych i sprawdzonych podzespołów rodziny systemów SEQUENT tj: reduktora Genius MB, wtryskiwaczy BRC wraz z listwą RAIL oraz przełącznika MICRO. Nowość stanowią: centrala gazowa PLUG&DRIVE oraz czujnik ciśnienia i temperatury gazu umieszczony na listwie RAIL.

Na szczególną uwagę zasługuje centrala gazowa PLUG&DRIVE charakteryzująca się bardzo dobrą komunikacją z centralą benzynową, umożliwiając tym samym odczytywanie szeregu ważnych parametrów takich jak: masa przepływającego powietrza, temperatura powietrza, temperatura płynu chłodzącego, obroty silnika, adaptacja krótko i długo terminowa mapy mieszanki paliwowej.
Dzięki tym danym centrala gazowa może bardzo precyzyjnie sterować całym systemem i dawkować LPG. Komunikacja centrali gazowej z benzynową pozwala również na odczytywanie i kasowanie powstałych w trakcie eksploatacji błędów. Funkcja umożliwia także selekcje tych błędów na “mniej i bardziej istotne” dla pracy silnika - o powstałych błędach informuje kierowcę migająca dioda na przełączniku Micro.

System SEQUENT PLUG&DRIVE wyposażony jest w następujące strategie: pracy na zimnym silniku, przyspieszania, zwalniania oraz pracy w pełnym obciążeniu.

Nowością w tym systemie jest możliwość awaryjnego uruchamiania silnika na gazie. Opcja ta została jednak ograniczona przez producenta do pięciu powtórzeń, uniemożliwiając jej nadużywanie. Funkcję tą można aktywować na nowo w serwisie.

System P&D charakteryzuje się bardzo wysokim stopniem zintegrowania sterowania wtryskiem LPG z fabrycznym układem zasilania silnika - jest on montowany w fabrycznie nowych samochodach różnych marek, na przykład: CHEVROLET, CITROEN, PEUGEOT.

Połączenie układów sterowania wtryskiem benzyny i gazu, umożliwia pełną kontrolę nad emisją zanieczyszczeń poprzez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora. System P&D spełnia normy emisji spalin EURO IV.

ZASTOSOWANIE:
Silniki benzynowe wolnossące oraz turbodoładowane, 3, 4, 5, 6 i 8 cylindrowe z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny.

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU P&D:
Reduktor GENIUS MB, centrala sterująca P&D, elektrozawór gazowy Et98, okablowanie, przełącznik Micro, listwa Rail BRC wraz z zintegrowanymi czujnikami ciśnienia i temp. gazu, wtryskiwacze BRC, filtr fazy lotnej, przewody gazowe, przewód wodny oraz elementy montażowe.

FUNKCJE:
Samoczynne przejęcie z benzyny na gaz po osiągnięciu właściwej temperatury płynu chłodzącego. Pełna integracja centrali gazowej z benzynową.

NORMY:
System spełnia normy emisji spalin EURO IV oraz może współpracować z EOBD.

KONFIGURACJA:
Za pomocą komputera PC.
STACJA KONTROLI POJAZDÓW dolna-kreska AUTO-SERWIS dolna-kreska AUTO-GAZ dolna-kreska FIRMA dolna-kreska KONTAKT